Jag lovade ju.





Jag lovade ju att jag skulle blogga idag så nu blir det ett litet inlägg. Dagen började med att det var krig mellan mig och Thai, han kastade snö på mig så jag kasta tillbaka, sen la han snö i min väska så jag vart as arg. Jag tog massa snö och gick in i killarnas omklädningsrum (där han var MED kläder såklart) och kastade på honom, vart lite snö där inne sen.. Sen restan av dagen dryga vi mot varran och kaftsade, ungefär som 3-åringar...

Efter skolan gjorde jag och Agnes en snögubbe, min granne tyckte att vi var barnsliga, haha vadå?
Sen åkte jag till lucia krönikan och sen åkte jag och pappa och hämta Mc, gottis.

Och ja nu sitter jag här, helt trött. Ska kolla på TV med mamma och pappa snart, tror jag.
Ni får ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0