Bloggen läggs ner i en vecka.♥

Bestämde mig nyss för att lägga ner bloggen i en vecka, ska försöka fixa till bloggen så man kan se, hela bilder istället för halva....
Och göra en ny header och bakrund och sånt. Fixa till lite på designen.

Tycker ni att jag ska göra en ny blogg med ett nytt namn, eller ska jag bara göra om designen på denna blogg, eller ska jag rensa hela bloggen, ta bort alla inlägg och ha kvar bloggnamnet?
Kommentera gärna vad ni tycker, jag har beslutsångest..


Ni får ha en jätte bra vecka, så ses vi sen!

Puss och kram skummbanan.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha kvar bloggen och byta header och så

2012-02-14 @ 19:33:20
Postat av: Annie Ottosson

Ha kvar bloggen kch bara fixatill den litegrann! ;)

2012-02-17 @ 21:02:24
URL: http://ottossonannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0