Dag 1- !0 sanningar om mig själv + en bild.-



Photo by: Me.

1. Det mest iriterande som finns är när folk smaskar..
2. Spindlar är det värsta som finns!
3. Jag tycker att jag är tjock.
4. Jag älskar smycken, har nästan alltid på mig armband och ringar.
5. I'm in love.♥
6. Oftast när jag inte hör eller förstår vad någon säger så ler jag bara och nickar som om att jag förstår.
7. När jag har tråkigt eller inte har något att göra kollar jag alltid i kylskåpet..
8. Jag blir lätt sårad och tar åt mig mycket av vad folk säger.
9. Göteborg är mycket finare och mysigare stad än stockholm!♥
10. Jag har aldrig flyttat i hela mitt liv, har alltid bott i mitt röda lilla hus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0