Saknaden är stor!♥



Photo by: Me.

Denna tjej saknar jag något enormt, längtar jätte mycket tills jag får träffa henne igen!
Hon har alltid funnits där för mig, och jag vet alltid att jag kan ringa henne om det är något.
Agnes du ska veta att du betyder så sjukt mycket för mig, och du ska alltid veta att jag finns om det är något eller om du bara vill prata eller vad som hälst. Det är bara att ringa.
Jag vet att jag kan vara den mest tjurigaste lilla skit ungen ibland men du står ut med mig ialla fall, du är bäst!

Agnes, jag älskar dig, du är min fina och mest underbara fru!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0