Photo by: Me and Carro!♥

Idag har jag tillbringat dagen med mina sötnosar, Carro, Mathilda och Dania!♥
Vi åt pizza, dunka musik och hade mysigt! Imorron ska jag och Mathilda till stallet så vi stod och gjorde pannkakor och mackor vid halv 12. Lite smått normalt♥
Nu sitter jag med Mathilda och Dania, dem ska sova här inatt. Haha trodde jag skulle dö förut, vi kollade på roliga videos på klantiga folk. Fick knappt något luft så mycket jag skrattade! haha herre!♥
Har haft en jätte bra dag och längtar jätte mycket till imorron! kanske bloggar när jag kommer hem från stallet.♥
Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0