Maj daj.♥









Vi är fullt seriösa på alla bilder, som ni ser.
Photo by: Me with my mobilitelifoni.

Efter skolan så drog jag, Jossan, Eve och Dani till Lidl och köpte godis, sen gick vi hem till mig och lämnade min väska + att jag råkade ta sönder Eves väska.. Åh mår så dåligt över det. Sorry Eve!♥
Sen gick jag, Jossan och Eve hem till Jossan och tjockade oss med mackor, chips&dipp, godis och cola. Och kollade på en mysig film, och snackade massa och hade det roligt!♥
Sen drog jag och Eve till henne och jag kunde inte sluta skratta på vägen dit, vet dock inte vad jag skrattade åt.. Haha min kvällshumor!♥

Har haft en jätte bra dag, tack för att ni finns tjejer! Älskar er!♥

Kommentarer
Postat av: Evelina :)

Gullig du är! <3 <3 älskar dig med skrattfia!!:)

2012-01-20 @ 22:50:34
Postat av: Jossan

jag älskar min nagelfil haha ;) älskar dig med Sanna! <3

2012-01-22 @ 12:25:47

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0