Pulka.♥

Tjena mittbena!

Har inte bloggat någonting idag för har inte haft tid/inte orkat. Jag åkte pulka med Thomas och Tildus.
Det första man gör när man kommer till backen är ju att gå på en isfläck och drar sig baklänges, varför händer det alltid mig... ?
Så ducktig som jag är så åker jag in i massa grenar, dock Thomas fel.. Och så ska jag hoppa på pulkan så drar jag mig och sen ska jag prova igen men då så ska jag självklart dra mig igen så att pulkan åker iväg och jag ligger kvar på backen, jomenvisst jag är väldigt smidig...
Och så tappar jag min vita vante i den vita snön, lite svårt att hitta..

Sånthär händer alltid en helt vanlig dag för mig, standard...

Intressant osv..
Kramis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0