Skidor♥



Photo by: Me.

Mobilbild från idag, kändes som jag drunknade i den där halsduken..
Vi var och åkte längdskidor i Filipstad idag. Fick jätte ont i armarna, men det var skönt att komma ut en stund och röra lite på sig. Hoppas det kommer mer snö här, så kan vi åka skidor här istället. Fast jag vill till sälen och åka slalom. Är dock inge bra på att åka slalom men det är kul.
Tänkte hoppa in i duschen nu, jag fryser så det ska bli skönt att hoppa in i en varm dusch. Sen måste jag göra läxor. Kanske sätter på Sims efter det, var typ 100år sen.
Ha en mysig söndag, kram.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0