Oh baby you're indeed the most beautiful boy I've ever seen.



Photo by: Dani my darling♥

Jag försöker att glömma allt dåligt och försöker gå vidare men det är inte så lätt. Ibland önskar jag att jag var den där lilla glada blonda tjejen som gick på dagis och lekte med spaden och hinken i sandlådan. Och inte behövde tänka på någonting. Jag vill vara den där lilla tjejen igen, ibland så önskar jag att man kunde spola tillbaka tiden. Jag älskar min familj och mina vänner över allt annat i denna värld. Skulle inte kunna klara mig utan er vid min sida. Jag skulle inte vilja sitta där själv i ett hörn och skratta för mig själv eller sitta där ensam och gråta i tystnaden. Och jag vet att jag aldrig behöver det för ni finns alltid där, och skrattar med mig eller torkar bort mina tårar från min kind och säger att allt kommer bli bra igen. Jag älskar er så otroligt mycket! Massor av pussar och kramar till er, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0