♥.hemma från en springtur.♥


Skönt väder att springa i, is och snö och allt!♥

Photo by: Me.

Var nyss ute och sprang med Dania i det här fina vädret. Det snöar och är is på backen så det var inte det lättaste att ta sig fram.. Sämsta kondisionen också var tvungen att sätta mig en stund på den kalla isen och vila. haha så dålig!
Ska hoppa in i en varm dusch nu och sen göra läxor hela dagen lång. Dania sov här igår, och Gabbe och Martin kunde inte komma. Men jag och Dania hade det mysigt och kollade på andra avenyn och fettade oss med godis och semla, mums!♥
Bloggar sen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0