Tjohopp.

Kom hem för ungefär en timme sen från stallet, hängde med min sötnos Mathilda dit. Åh gud vad goa hästar är!♥ Jag slutade vid halv 4, och vi skulle vara där ungefär 4 så vi fick slänga in oss på skoltoan och bytte om till fina kläder och sprang runt i dem. Hade jätte fina gummistövlar osv, haha. Sen så fick jag hjälpa till med hästarna och så, först så var jag rädd så ställde mig bakom hästen.. Det var ju inte så smart dock, det är ju där dem brukar sparkas, haha. Men sen så märkte jag att dem inte var så farliga ändå hihi, dem är super mysiga! Det var jätte roligt att springa med dem inne i där man brukar rida med hästarna. Haha kunde värkligen ingenting, kände mig rätt så dålig.. Nu ska jag hoppa in i en varm skön dusch, fryser jätte mycket. Bloggar kanske senare om jag har tid/orkar. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0