Dålig bloggning.

Slumpad bild från arkivet.♥
 
Jag har tältat det är därför som jag inte har hunnit blogga, jag tältade med lollo, julle, tilda och Dania. Skrattade som bara den och det kändes som att vi pratade om allt mellan himmel och jord. Hade en underbar dag/kväll/natt, tack tjejer.
Nästa gång måste vi försöka tända elden med något bättre bara, så att vi kan grilla...haha.
 

Today träffade jag jossan och eve, vi kollade på film och hade det mysigt och sen hängde jag med min mamma till Nora efter det, och rockade lite med min stört sköna morfar i bilen, haha.
Hoppas ni har haft det bra, kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0