Hur jag redigerar mina bilder.

Oredigerad:
 
Redigerad:
Fotot taget av: Mig. | NIKON D3100.
 
Det ända jag gör med mina bilder är att jag ljusar upp dem, jag tycker bilderna blir mer "mjuka" när man ljusar upp dem och bloggen lyser upp lite mer när man har ljusa bilder.
Det är det ända jag gör med mina bilder när jag redigerar dem + att det är inte mycket mer jag kan göra på photoshop, jag måste lära mig lite mer innan jag kan börja redigera bättre.
___
 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och läsa boken där ↑. Älskar flickan på bilden, så himmla söt.
Det är en perfekt dag för att sitta inne och bara mysa, en sån här dag satt inte fel.♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Back When Humanity And math games Clash

If you want to take a great deal from this paragraph then you
have to apply these methods to your won blog.


Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0