Dani min vän.


Foto taget av: Mig. | Redigarat av: Mig.
NIKON D3100. | Modell: Dania.

Du ska veta att du betyder otroligt mycket för mig Dani, du är rolig, snäll, dina skämt suger, har lika dålig humor som mig, ibland kan du vara riktigt osmart (8 mil runt jorden..), men ibland kan du även få till det och vara riktigt smart, du är fin, bäst på att dansa, har en fin personlighet. Jag kan göra en enorm lista om saker som är bra med dig. Med dig kan jag prata om allt mellan himmel och jord och du vet det mesta om mig. förra sommaren var vi nästan inte en enda gång så i sommar får ordna upp det. Din om min sommar lista kommer rocka!
Du ska veta att du betyder guld för mig och jag älskar dig så himmla mycket, puss på dig!

Tack för att du står ut med mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0