Hemma från varma Cypern.

Foto taget av: Pappi. | Redigerat av mig.
NIKON D3100. | Modeller: Mathilda och jag.
 
Hej alla fina bloggläsare!
 
Jag har varit i Cypern med Mathilda i en vecka så det var därför jag tog en bloggpause igen.
Vi har haft det super bra, vi har badat, solat, ätit jätte god mat, sovit på världens hårdaste sängar, skrattat som aldrig förr, tävlat, åkt parasailing och massa annat.
Bussresan till flygplatsen igår var grym, skrattade som aldrig förr och hittade på en ny sång och sjöng hela vägen, haha stackare som satt framför oss....
Nu är jag ialla fall hemma igen, borta bra men hemma bäst!
Så nu kommer jag att blogga som bara den, hihi.
 
Imorgon kommer det massor av bilder, orkar inte ladda upp mer idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0