Lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig.



Foto taget av: Agnes. | Oredigerat.
Nikon 3100. | Modell: Jag.

Där fick ni se en liten bild från min och Agnes fotodag som vi hade under min bloggpause. Kanske ska se ut sådär varje dag istället.. haha det vorre något.
Kom hem från balen för en stund sen och tog med kameran så det vart endel kort. Hade tre favvisar, en liten tjej som kom först av alla som var hur gullig som hälst, en fin tjej som hade drömmklänningen och en gullig och glad kille med ljusroda fluga. hihi.

Kanske kommer upp bilder senare eller imorgon.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0