LOL- the movie.


Foto taget av: Mig. | Redigerat av: Mig.
Taget med min dåliga mobilkamera.. | Modeller: ←Dania & Agnes.→

Var på bio med mina brudar idag, och vi kollade på LOL, med miley cyrus i huvudrollen. Den var väldigt bra och den rekomenderar jag er att gå och kolla på.
Bara ett tips: Ta inte med mina vänner på bio för detta händer då: Dania slog ner mina popcorn, sen kom erika och felicia som också skulle kolla på LOL, och då sparkade självklart Erika ut hennes popcorn och felicias poopcorn också, haha klantiga vänner altså.
Min lördag har varit rätt så lyckad ändå, hoppas ni också har haft det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0