You and me together.


Foto taget av: Mig. | Redigerat av: Mig.
NIKON D3100. | Modell: Agnes.

Snacka om att jag har en söt vän, gillar värkligen denna bild. Har börjat gilla närbilder mer och mer, och det är värkligen roligt att ta porträttbilder.
I sommar tror jag nog att jag och Agnes kommer ha massa fotodagar, det ser jag värkligen fram emot!
Ska även spara till ett nytt objektiv så jag kan zooma mer och så. Ska även spara till en reflexskärm och en fjärrutlösare. Ska försöka att komma igång med fotograferingen mer, för jag tycker det är så enormt roligt och när jag fotar stängar jag bort allting och det är otroligt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0