Without you I'm nothing.

Foto taget av: Mig. | Oredigerat.

 

Gick ut och klickade av några små bilder, ska försöka att ta lite mer bokeh bilder.

(För er som inte vet vad bokeh är så är det de små ljusringarna som ni ser lite svagt i bakrunden på bilden, där det inte är någon fokus. Inte den bästa förklaringen men jag hoppas att ni förstår på ett ungefär ialla fall.)

Apropå ingenting så känns det förövrigt riktigt skönt att det inte är många skoldagar kvar, längtar mängder till sommarlovet. Jag tror inte att jag är ensam om det heller. Det är bara 3 skoldagar kvar denna vecka och nästa vecka är det skolavsluning på onsdagen. yeeh!

Kram.♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0