You are my number one.

 
Fotona är tagna av: Mig. | Redigerade av: Mig.
NIKON D3100. | Modell: Agnes.
 
De här två bilderna från förrgår är nog mina favoriter, för på båda bilderna är hon inte berädd.
På det första fotot så skrattar hon åt något som ni kanske ser och på det andra fotot så skulle jag visa henne en grej på min mobil. Oförberädda bilder blir oftast bättre än vanliga bilder, för de ser mer normala ut enligt mig.
Till något helt annat nu. Tänkte städa mitt rum idag, ränsa massor och tänka ut hur jag vill att mitt rum ska se ut, vill ha någon förändring. Sånt gillar vi!
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0