Varje gång jag tänker blir det kaos i min hjärna.





Photo by: Me.

Såhär ser jag ut idag, lånade Danias jeansjacka och tog min tiger-tröjja. för er som ville veta..♥

Åkte hem en liten stund, har haft 2 timmars rast och har typ 45min till. Alla ska typ och bowla eller åka till boda borg, men jag, Dania och Agnes kör på zumba stället, haha shake that asss.
Super härligt väder! Love♥

Nu ska jag nog åka tillbaka igen och vara med brudesen tills zumban börjar, ha det gött i det härliga vädret!

Pusshej!♥

Kommentarer
Postat av: din ananas

jag tycker du är jättegullig och asfin på alla dina bilder du är med på, och jag ÄLSKAR din blogg !!! <3

2012-03-15 @ 21:25:42
Postat av: Claara

Du är grymt fin Sanna, din blogg är bara för underbar!!♥

2012-03-16 @ 21:00:56
URL: http://clarasandbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ner ditt fina namn här♥:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Det är endast jag som ser♥)

Skriv ner din bloggadress här så kan jag kika in♥:

Skriv en kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0